Politika / Teme

Politika LDP-a zasniva se na nekoliko osnovnih programskih načela i ciljeva:

  1. Evropska budućnost Srbije

  2. Usvajanje osnovnih vrednosti evropskog društva

  3. Raskid sa Miloševićevim nasledjem i osuda zločinačke politike i ljudi koji su zločine inspirisali, naredjivali ili sprovodili 

  4. Sistematsko negovanje slobode gradjana, poštovanje ljudskih prava i razvlašćivanje mafijaške i autoritarne države u kojoj živimo, te uspostavljanje odnosa slobodne konkurencije u privredi, puna decentralizacija javne uprave, puna autonomija Vojvodini.

Na ovom linku ponudićemo našem čitaocima najširi mogući dijalog o načinima na koje ova zemlja može što pre da uskoči u evropski voz i konačno se uskladi sa vremenom i vrednostima razvijenog sveta.

Naravno, takav dijalog nije sam sebi svrha - on pre svega treba da skrati vreme oblikovanja skupštinskih inicijativa LDP i da ih učini preciznijim, tačnijim i delotvornijim i da omogući da u Skupštinu stižu sa već donetim koncenzusom  izmedju LDP-a i našeg biračkog tela.

Pošalji komentar | Pristigli komentari (157)
anonymous (29.05.2007, 11:41) Pošalji odgovor

Naopako!

Ocigledno da je sve u Srbiji pokvareno,zamuceno,blatnjavo.Svi koji ubiajaju,kradu,lazu su heroji i patriote,a oni koji govore istinu,koji probleme gledaju realno su izdajnici,lopovi,ustase.Pa dokle vise taj crni Balkan?Ponekad(cesto) me je sramota sto zivim ovde i to bas zbog tih "patriota".Zato,samo napred LDP,jer ako nas vi ne izvucete iz ovog blata ne znam ko ce.

Odgovori na komentar:
gde je Miso
kako o nama
Re:Naopako!

sonja lukic [neregistrovan/a] (18.06.2007, 10:14) Pošalji odgovor

mobing

Kada ce se kod nas uvesti Zakon o mobingu, koji je za mene dota interesantan , kao i za moj zenski rod. Mi dozivljavamo na radnom mestu dosta neprijatnost od suprotnog pola tj. muskaraca.To se desava zenama, koje su strucne i izuzetno pametne i sposobne .Pre neki dan sam bila kod svog "glavodera" tj psihijatra, koja me je upoznala da pored mene potoje visokoobrazovane zene koje su od sefova i direktora ugrozene i maltretirane.
One su cak i fizicki zlostavljane, kao na primer ja koja sam od strane sefa dobila udarac u glavu , u cetiri zida, tj u mojoj kancelariji , gde nikoga sem mene i njega nije bilo.

Odgovori na komentar:
Re:mobing
Re:mobing
Re:mobing
Re:mobing
Re:mobing
Re:mobing
Re:mobing

Sanja [neregistrovan/a] (04.07.2007, 12:15) Pošalji odgovor

Re:mobing

Sonja, razgovaraj sa nekim koleginicama, diskretno, mozda se nekoj dogodilo isto ili slicno, pa neku prijavu napisite! Puno srece! Zadrzi hladnu glavu!

Dragan [neregistrovan/a] (22.07.2007, 19:52) Pošalji odgovor

Re:mobing

Cao Sonja,

ja mogu da ti predlozim da se obratis NVO Felicitas, http://www.felicitas.org.yu/ , za njih pouzdano znam da (ce) se baviti problemima mobinga. One ce verovatno moci da pomognu, ako nista drugo savetom i pravom informacijom.

Pozdrav i srecno :)

Vlada S [neregistrovan/a] (31.07.2007, 12:07) Pošalji odgovor

P_ustite nas da radimo

Nisam nikakav zvaničan organ, niti institucija, ali mogu slobodno da u ime svih vlasnika malih i srednjih preduzeća koji pošteno rade poručim vlasti:
Pustite nas da radimo i omogućite nam normalnu komunikaciju ca svetom( mislim na ukidanje viza )
Pa zar je to stvarno mnogo što tražimo?
Ne trebaju nam ni krediti ni podsticajna sredstva,
ne trebaju nam nikakvi popusti ni maženje i paženje, a pogotovo nam ne trebaju obećanja.
Bavim se između ostalog i izvozom pameti jer smatram da je to unosan posao. Ali, avaj, u Srbiji nikom pamet hije potrebna. I to majo pametnih što imasmo pobeže napolje, a tek će da beže.
Vlast na sve moguće načine sprečava ljude da rade. Priče o otvaranju radnih mesta, podsticanju privatnika su najobičnije laži.Postoji 1000 dokaza za to.Dokle bre?

B.Mikic [neregistrovan/a] (06.08.2007, 17:10) Pošalji odgovor

posao opozicije

Uglavnom se slazem sa programom LDP-a i zbog toga sam i pristupio toj stranci. Medjutim, ono sto mi kod liberala nedostaje je snaznija angazovanost kao opoziciona stranka ali kada je rec o zivotnom standardu gradjana. Primecujem da, kada se najavi poskupljenje necega, bili to benzin, struja ili hleb, dakle oni proizvodi cija cena direktno ugrozavaju zivotni standard svakog coveka u Srbiji, onda se o tome u parlamentu gotovo i ne raspravlja, odnosno niko ne trazi ekonomsku opravdanost za ta poskupljenja. Ja se secam mog boravka u Austriji. Tamo kada melko treba da poskupi za samo 0,8%, opozicija je odmah na delu i trazi da se preispita ta namera. Kod nas je vaznije da se u parlamentu raspravlja ciji je deda bio cetnik a ciji partizan nego da se pokusa spreciti nesto sto nije opravdano. Mene niko ne moze u to ubediti da je poskupljenje struje za 5% opravdano, tim pre sto pouzdano znam da se taj novac u nista ne ulaze jer je gotovo 80% infrastrukture koja pripada EPS-u iz vremena J.B.Broza. Ja ipak verujem da se taj novac deli za ionako previsoke plate direktora i odbornika, odnosno za njihov vozni park. Bilo bi mi drago da vidim poslanike LDP-a da se vise zalazu za interese gradjana jer je to jedini nacin da pokupe simpatije buduceg glasacko tela.

Odgovori na komentar:
Re:posao opozicije
Re:posao opozicije
Re:posao opozicije

anonymous [neregistrovan/a] (15.08.2007, 18:52) Pošalji odgovor

Re:posao opozicije

Dragi moj o cenama ne rasopravlja parlament jedino ako mislis da se vratimo u ono drustvo u kome smo ranije bili. Mi se nazalost vec duze vreme nalazimo u tranzicionom periodu a to znaci da nismo ni tamo ni ovamo zato se kod nas nezna ni ko pije ni ko placa.

Odgovori na komentar:
Re:Re:posao opozicije

Jelena [neregistrovan/a] (24.08.2007, 22:45) Pošalji odgovor

Pristojni ljudi

Upravo sam učlanila supruga u LDP i nadam se da će doći vreme da se pristojni ljudi ne stide sebe zato što se od ne pristojnih ne može ni ulicom hodati.Najlepših 15 godina proveli smo u nadi da ćemo živeti bolje a sad je vreme da učinimo nešto za nas i da malo "poguramo stvar"

Odgovori na komentar:
Re:Ceda

Rade [neregistrovan/a] (04.09.2007, 16:46) Pošalji odgovor

raskid sa UDBOM

Slazem se sa svim sto je izneto kao program LDP-a ali, bojim se da smo zapeli u corsokak u kakvom Srbija nije bila od kad postoji. Treca stavka je "raskid sa Milosevicevim nasledjem..." Mislim da to nije nasledje , to je kontinuitet. U svakoj pori vlasti su ti isti stari kadrovi i da bude jos gore i to je nasa najveca nesreca sto su najjaci ljudi u vladi njihove marionete. Necu imena pominjati znamo ih. Situacija je naime zrela za dogadjaje iz 1986/7. Kazem zrela ali ne i izvodliva . Ne postoji kriticna masa. Narod je postao apatican posle prevara onih za koje su glasali a i malo su dobili sarenila pridoslog sa "zapada" koje ih je uljuljkalo u lazan bolji zivot. A do pojava nekog novog Djindjica proci ce bar pedeset god. Tako govori istorija. Ja doduse imam nekih ideja ali to nebi pilo bas posteno. Imam i drugu ideju na kojoj bi trebalo da radi vise strucnih, svesno-zrelih ljudi. Cilj je osmisliti metod kako pridobiti glasace DS-a. jer oni su masovno razocarani u postupke sadasnjeg im rukovodstva.. Ustvari sta ja to govorim nemaju rukovodstvo nego RUKOVODIOCA gospodina-druga Borisa Tadica. Svojim izjavama o Evropi je zavarao i neke u Ldp-u a on je ustvari blizu stavovima Kostunice, blizu, blizu, blizu...

Odgovori na komentar:
Re:raskid sa UDBOM
Re:raskid sa UDBOM

anonymous [neregistrovan/a] (20.09.2007, 18:40) Pošalji odgovor

readmisija

nije komentar, vec pitanje. zanima me sta podrazumeva readmisija i kako se nasi ljudi koji zive u zemljama eu vracaju za srbiju? kako se lociraju takvi ljudi, i kako ih je uopsta moguce naci? ili je u pitanju zakon verovatnoce? zatim, ako neko ume da mi kaze po povratku u srbiju, da li ostaje ono da ti je zabranjen ulazak u eu 5-10 godina, ne znam tacno? ili readmisija ublazava ili kaznjava nas koji zivimo na crno u zemljama eu.?

Odgovori na komentar:
Re:readmisija

admin [neregistrovan/a] (20.09.2007, 20:23) Pošalji odgovor

Re:readmisija

Ugovori o readmisiji su ugovori kojima se nasa drzava obavezuje da će, na zahtev druge zemlje, prihvatiti svoje građane koji nelegalno borave na teritoriji te druge zemlje. Obaveza Srbije je da ugovore o readmisiji potpiše sa svim članicama EU i državama regiona, a uspešna realizacija ovih ugovora jedan je od uslova za pristupanje EU.

Postupak je sledeci: po utvrđivanju gubitka osnova za legalan boravak u nekoj državi, ta država upućuje zamolnicu, u našem slučaju, MUP- u RS da prihvati takvo lice. MUP, potom, proverava identitet osobe i ako je reč o državljaninu SCG, odnosno Srbije, takva osoba se vraća u našu zemlju.

Pretpostavlja se da ce se po tom osnovu vratiti izmedju 50 i 100 000 ljudi!.


seesoye [neregistrovan/a] (16.11.2007, 01:33) Pošalji odgovor

Re:Naopako!

Misim sta mi pricamo ovde ako ne znamo koliko je neko primio para da bi nekoga zastitio od javnosti u potpunosti i sasvim. Sramota nas je sto to ne znamo, a ne bi trebalo! Da u ovoj nasoj Srbiji ima nade govori i to sto je LDP sada u skupstini i ima odredjeni uticaj, te su gradjani na neki nacin zasticeniji od trenutne gramzivosti sadasnjeg rezima. Napred LDP! Naaaaaaapreeeeeeeeed! :D

Odgovori na komentar:
Re:Re:Naopako!

diksibch [neregistrovan/a] (19.11.2007, 13:29) Pošalji odgovor

naopako!

otpor je nacin zivota;bezkompromisna borba,kreativnost,poverenje,nekomercionalnost,ubedjivanje ljudi kojih ima dosta u prave vrednosti .Pominjete neke mafije u 21 veku mogu da se pohapse za sat vremena,valjda ste svatili da srbija mora da se iz korena menja polako.mi nemozemo da vodimo Srbiju zato sto su elita i narod puni komplesa nize vrednosti.Najbolje da budemo engleska kolonija.

anonymous [neregistrovan/a] (19.11.2007, 14:13) Pošalji odgovor

Re:Re:Naopako!

Moje je misljenje da je sasvim u redu da se oni koji su bespravno negde vrate u maticu.
To bi trebalo uciniti i reciprocno.
Ali,resenje nije samo vratiti hordu ljudi.
Ok. je za one koji imaju gde i mogu resiti svoj status..Ali oni koji bi se vratili i ziveli u kartonskim naseljima...to treba resiti.
Predlog:
Postoje sela u srbiji koja izumiru,propadaju kuce i ognjista...
Dati tim ljudima da se usele u te kuce uz neki ugovor o odrzavanju ili neku vrstu stanarskog prava bez mogucnosti otudjenja ili sa mogucnoscu otkupa..od porodica ili vec u zavisnosti cija su imanja.
Postoje pravnici pa neka se sroce neki adekvatni ugovori.
Isto se moze uciniti i sa onim izbeglicama koji su jos uvek u mucenickom statusu.
Izumiru citava sela i imanja koja mogu hraniti i izdrzavati hiljade porodica...a mi nemamo program.

Verujem da se tu moze naci modus vivendi.
Ne moramo svi da zivimo u BG.
Evo ja sam ta koja je iz Simine otisla na selo...blizu Bg,ali selo i standard i nacin zivota mi se umnogome poboljsao nego u epicentru Bg.I ne bi se vratila.

Ovo je i ideja za LDP.
Pokusajmo i pametno.

Odgovori na komentar:
Re:Re:Re:Naopako!
Re:Re:Re:Naopako!

AmorWorld.com [neregistrovan/a] (19.11.2007, 17:26) Pošalji odgovor

Kako ce narod preziveti do izbora na prolece?

Ne znam da li primećujete, ali gotovo svakodnevno poneki artikli poskupljuju. Mislim prvenstveno na prehrambene artikle. Poskupljenja su lagana ali kontinuirana. Sokirao sam se kada mi je jedan seljak trazio 150 dinara za glavicu kiselog kupusa na pijaci Djeram! P.S. Iako dinar nece mnogo devalvirati, cene proizvoda ce mnogo porasti u 2007.godini,a plate ih nece pratiti. Moguc je cak i pad standarda u 2007.godini. Sto se najavljenog porasta stranih investicija tice one nece rasti,naprotiv. Niko nece ulagati novac u zemlji gde ne moze da ga povrati. Obecanja Vlade o porastu stranih investicija u 2007.godini su po procenama stranih diplomata besmislena i netacna. Ocekuje nas ekonomska stagnacija!
Posto ce izbori biti tek na prolece LDP mora da se fokusira na to kako da pomogne narodu da prezivi ovu zimu.

Odgovori na komentar:
Re:Kako ce narod preziveti do izbora na prolece?

anonymous [neregistrovan/a] (22.11.2007, 13:00) Pošalji odgovor

Re:Kako ce narod preziveti do izbora na prolece?

Pomoci narodu da prezivi zimu nije prvenstveni zadatak jedne opozicione stranke, pa ni LDP. To je OBAVEZA Vlade!
Narod ce na sopstvenoj kozi najbolje shvatiti DA LI AKTUELNA VLAST RADI U NJEGOVU KORIST ILI ZA SOPSTVENI DZEP.
Surovo, ali istinito. Samo tako moze narod SAM DA POZELI PROMENU VLASTI.

anonymous [neregistrovan/a] (22.11.2007, 13:09) Pošalji odgovor

Re:Re:Re:Naopako!

Dobra ideja i treba pod hitno resavati problem ljudi bez krova nad glavom. Napustene seoske kuce su dobro, privremeno resenje. Mada je ovo ZADATAK ZA VLADU da resi.
Ono reciprocno, O.K., ne znam samo ima li ikoga ko ovde zivi, a ne mora. Ako i ima, to sigurno nisu drzavljani razvijenih zemalja iz kojih nam vracaju gastarbajtere poreklom iz Srbije.
Uzgred, jadni ovi Romi koji ce morati jos jednu zimu da provedu ispod Gazele, u neljudskim uslovima, navodno zato sto je odlozeno renoviranje mosta...

Odgovori na komentar:
Re:Re:Re:Re:Naopako!

Nikola [neregistrovan/a] (23.11.2007, 00:09) Pošalji odgovor

Putuj Evropo!

Pre su postojale vatrene pristalice, i ogorčeni protivnici Miloševićevog režima, a sada mi se čini da baš niko izrazito ne podržava ovaj koštunjavi sistem vrednosti, pa mislim da se to mora maksimalno iskoristiti, ako hoćemo u već pomenutu.

Odgovori na komentar:
Re:Putuj Evropo!

anonymous [neregistrovan/a] (23.11.2007, 15:22) Pošalji odgovor

Re:Putuj Evropo!

Sada ni nema jasno definisanog sistema vrednosti, samo okostalog kvazi patriotizma koji se ogleda u drzanju PREAMBULE kao PIJAN PLOTA. Grcevito trazenje resenja za problem u najzabitijim kutkovima po svetu, za problem koji odavno nije resiv, samo se podgreva i neresavanje odugovlaci u nedogled.
Jedva cekam da osvane NOVI DAN! Da se i pijani otrezne.
OD NAS ZAVISI!

Odgovori na komentar:
Re:Re:Putuj Evropo!

anonymous [neregistrovan/a] (29.11.2007, 19:34) Pošalji odgovor

grupni mobing

Kad vas u 2 godine zastupnik kapitala a u isto vreme i generalni direktor nekada Srpskog giganta a sada posle neuspele privatizacije propale firme posalje 20 i slovima dvadeset meseci na placeno odsustvo sa minimalnom zaradom.GRUPNI MOBING zar ne podseca na filmove sada vec ostarele i zaboravjene Terze Orlovske.Akteri tog filma su nepodobni dok gospodin zastupnik kapitala skapava sa svojih tricavih 140000 dinara.Demokratija je u Srbiju dosla na velika vrata I dovela bele Idi Amine koji mogu sve sa svojim diplomama Ekonomskog fakultata u Peci iz kasnih 80tih.Postoji stara srpska sa okolopojasnim uckurom ali ona ovde nije pprimenjiva zar ne.Krusevac zime gospodnje 2007

KISELI [neregistrovan/a] (30.11.2007, 12:08) Pošalji odgovor

ODE I "SIMARKET"


Malo mu (im) što drži(e) monopol u po pitanju maloprodajnih objekata ( MAXI , PEKABETA ,TEMPO , C MARKET ) pa je sad prisvojio i " SIMARKET " .

Normalno odmah je postupio po oprobanom receptu po pitanju radnika i radnog vremena . Svi stariji radnici od 45 godina prelaze na 4-časovno radno vreme (čitaj 7 sati rada) . To zahvaljujući zakonu koji je na NJEGOV predlog usvojen znači nema( ili je svedeno na minimum minimuma) slobodnih dana , godišnjeg odmora , regresa ,putnih troškova , naknada za bolovanje ...
Kome se ne svidja može da ide a ON dovodi sa biroa odgovarajuće radnike pa rade na ugovore po 1 ili 2 meseca , ne plaća doprinose ( država ga subvencioniše što uzima radnike sa biroa ) . Osmočasovno radno vreme traje po 12 sati rada , dok ako ste pod ugovorom za četvoročasovno to podrazumeva 7-8 sati rada.

Umesto u "SIMARKET " koji mi je pod nosem odoh kod Komšije , u STR "DADA" . a umesto u "TEMPO" , moj izbor je " INTEREX" .

Odgovori na komentar:
Re:ODE I "SIMARKET"
Re:ODE I "SIMARKET"

Nikola [neregistrovan/a] (01.12.2007, 14:42) Pošalji odgovor

Rusija i Srbija

U knjizi Bozidara Djelica ''Kada ce nam biti bolje'' izdatoj krajem 2006. na strani 286. nalaze se podaci o ekomskom moci Rusije. "Njen BDP od 437 milijardi dolara je 22 puta manji od americko, cetiri puta manji od nemackog i rangira je izmedju Koreje i Holandije. Prosecni zivotni vek i dalje pada i Rusija je izbubila 10 miliona stanovnika za poslednjih 10 godina Svakodnevica je teska u brojnim regionima."
Neka je od pisanja ovog teksta BDP Rusije zbog rasta cena nafte i zemnog gasa dostigao i 900 milijardi dolara, to je ispod 600 milijardi evra, ili 4400 evra godisnje po svakom od 135 miliona gradjania Rusije.
Nejaka Srbija, unistena ratovima i glupostima danas upravo ima toliko.
Sta se to ocekuje od jednako siromasne zemlje koja ponovo tezi konforntaciji sa svetskim silama i koja ponovo pokusava da misionarski obnovi SSSR i ujedini Evropu i Aziju.
Ruske i nase "misije" obicni ljudi su do sada preskupo placali, dok su komunjare u Srbiiji debelo profitirale, jacale su tajne sluzbe i cvetalo siromastvo.

anonymous [neregistrovan/a] (01.12.2007, 15:24) Pošalji odgovor

Re:posao opozicije

Potpuno tacno.
Tako se stranka priblizava gradjanima.
Velike teme, Miskovici i kupljene stranke, su za izborne kampanje.
Male teme su zivotne i kroz njih stranka urasta u gradjanski sloj.
Na one druge ne treba racunati. Njima je pomisao na gradjansko drustvo: jednakost pred zakonom (ali ja imam moga ...), rad (ne mogu me tako malo platiti koliko malo mogu da uradim), solidarnost (kome bre da verujes), solidnost (ma nema veze), pomisao na buducnost zemlje, naroda pa i sopstvene dece i unucia (daj ti meni sad) mrska i gadnija od ma cega.
Ti su podrska Djindjicevim ubicama, Kostunicinim vizijama, laznom patriotizmu radikala i Veljinoj ''domacinskoj Srbiji" iu kojoj on psuje i sutira neistomisljenike.

anonymous [neregistrovan/a] (01.12.2007, 15:26) Pošalji odgovor

Re:ODE I "SIMARKET"

Dobro bi bilo da na sajtu postoji mesto gde bi mi slali dnevne izvestaje o cenama pojedinih artikala u razlicitim prodavnicama.
Informisanjem bi se pomoglo ljudima da jefrinije kupuju, monopolistima bi se smanjio profit, pa bi imali manje novca za kupovinu politikanata.

anonymous [neregistrovan/a] (01.12.2007, 15:28) Pošalji odgovor

Re:raskid sa UDBOM

APATIJA se javlja u beznadju.
Oni koji ponude nadu i resenje pokrecu ljude.

anonymous [neregistrovan/a] (01.12.2007, 15:31) Pošalji odgovor

Re:Re:Re:Re:Naopako!

Ali tako se navodi voda na radikalsku vodenicu. Kuku nama.

Odgovori na komentar:
Re:Re:Re:Re:Re:Naopako!

anonymous [neregistrovan/a] (01.12.2007, 15:36) Pošalji odgovor

Re:Re:Re:Naopako!

Ako LDP iskoristi politicki prostor kojim GSS nije hteo da se bavi, moze znacajno da poveca svoj uticaj.
Zene su u veoma losem polozaju. Manje placene, rintaju kod kuce, nose, radjaju i paze na decu koja su kao najslabiji drustveni sloj najvise ugrozena i uz sve to prosecni muskarci su sve dalje od zivotnih realnosti.
PORODICA TREBA DA JE JEDNA OD CENTRALNIH TEMA LDP-e, aa posebnom paznjom na zene i decu.

Zdravko [neregistrovan/a] (03.12.2007, 22:09) Pošalji odgovor

praiskon

Mišljenja sam da se treba manuti velikih ideala.
Srbija je u živom blatu kriminala, korupcije, nerada, licemjerja, neznanja, tuposti i sveopšteg beznađa.
Da bi smo je vratili u evropsku i svetsku zajednicu naroda mi treba da se držimo izreka jevrejskih mudraca iz Talmuda da su tri osnovna postulata države:
MIR, ISTINA I PRAVDA
Naš narod vapije za tim. A kada te ideale budemo dostigli lako ćemo mi u demokratiju, Evropu i blagostanje.
Dakle slogan LDP-a uvek i vazda: MIR, ISTINA i PRAVDA.

Odgovori na komentar:
Re:praiskon
Re:praiskon

quant [neregistrovan/a] (17.12.2007, 01:09) Pošalji odgovor

Re:praiskon

Imamo mi sopstvenu tradiciju, slogane, mudrosti, izreke i sl.
ZASTO se stideti sopstvenog nasledja i pokusavati kalemiti tudje. Nasu tradiciju treba reafirmisati na pravi nacin i izbiti tu vrstu tapije srpskim kvazitradicionalistima koji su povadili iz istorije srpskog naroda samo golu patetiku, glorifikaciju luzerstva, mitomaniju, lazi, zablude i sl.

nancie [neregistrovan/a] (18.12.2007, 11:32) Pošalji odgovor

lustracija

potpuno se slazem da srbijom tumaraju, pa i dalje odlucuju, razni likovi iz perioda mraka. njihovo prisustvo u svim porama svakodnevnog zivota me uopste ne veseli. ipak, pitam se da li je ovo drustvo zrelo za lustraciju.
bolje bi bilo da imamo efikasno sudstvo koje ce obavljati svoj posao u slucajevima krivicnih prestupa i konacno kazniti one koji su godinama obanjivali, krali i mnogo gore stvari radili, ali bi jos bolje bilo da imamo razvijenu individualnu odgovornost, u slucajevima kada se neka osoba kompromitovala bez krivicnog prestupa.
nazalost, kod nas se ne moze racunati ni na sudstvo, ni na individualnu odgovornost. Ipak, bilo bi mi draze da se posvetimo poboljsavanju ta dva, nego implementaciji lustracije, jer bi se ona u srbiji ubrzo pretvorila u sveopsti javni linc, podmetanja i slicne mere koje ce se, u ovoj istoj zemlji sa manjkom pravde i osecaja individualne odgovornosti - konstantno zloupotrebljavati.
sve u svemu, mislim da srbiji nema spasa. cenim sve pokusaje da se nesto promeni, ali gledajuci nazad u istoriju: svaka akcija na ovim prostorima u pokusaju da se nesto promeni je izazvala rekaciju burniju od akcije i kontraefekte. dakle, i nazalost, za ovako nezrelo drustvo nema nade.
ipak, cenim napore LDP-a, jer je uvek dobro da je takva orijentacija prisutna u srbiji i glasacu za LDP na sledecim parlamentarnim izborima, jer je bitno da se taj glas cuje u nasoj tuznoj skupstini.

Odgovori na komentar:
Re:lustracija

Vidosav Savic [neregistrovan/a] (23.12.2007, 15:58) Pošalji odgovor

Re:Re:posao opozicije

Razumem Vas, jer i sam izigran sam vise puta za proteklih 17 god. I ne samo ja vec ceo srpski narod.Ali ovoga puta NESME I NECE BITI RAZOCARENJA . zASTO? zATO STO DOLAZI cEDOMIR jOVANOVIC, MLAD COVEK SA VELIKIM POLITICKIM ISKUSTVOM, zATO STO NUDI JEDINI IZLAZ EVROPU. zATO STO SU UZ NJEGA vESNA pESIC, zARKO kORAC. bATIC vLADAN kAO I SVI PAMETNI LJUDI KOJI DO SADA NISU IMALI STA DA TRAZE U POLITICI. uBEDJEN SAM POBEDOM CEDOMIRA JOVANOVICA SRBIJA I NJEN NAROD DOBIJAJU SIGURAN I BOLJI ZIVOT , ZIVOT KAKAV ZIVE NASI SUSEDI MADJARI ,SLOVENCI CESI IDR.

Sunny girl [neregistrovan/a] (23.12.2007, 21:54) Pošalji odgovor

Re:lustracija

Nensi, ne smemo tako da razmisljamo, moramo optimizmom, novim idejama da menjamo svet, jer dolaze novi ljudi, ONI polako odlaze, mozda MI necemo doziveti bolju buducnost, ali cemo obezbediti nasoj deci osnovu za dalje razvijanje, njima cemo preneti volju, zelju, cinjenicu da se za generalni napredak mora ulagati non-stop, do pobede.
Do pobede - Kako bi sve imalo smisla, kako bi svaciji zivot imao smisla; rad, misao i zelja svakog naseg coveka.

Maxell [neregistrovan/a] (25.12.2007, 23:42) Pošalji odgovor

Patriotizam u Srbiji

Srpski Patriotizam

Prilican broj gradjana Srbije ne zna pravilno izraziti svoj patriotizam. Jednostavno ne zna. Francuski patriotizam na primer nije usmeren ni protiv koga. Njihov patriotizam ogleda se u ljubavi prema domovini. Jedan vrlo lep primer patriotizma izrazen kroz ljubav a ne mrznju. Pevaju pesme u cast svoje domovine, grade je i nece da je podkradaju, cuvaju je i vole.

Nase poimanje patriotizma je sasvim drugacije. Kod nas on obavezno mora biti neprijateljski okrenut prema nekome. Mora se naci neprijatelj koji ce se mrzeti inace ti nisi patriota. Juce su to bili Hrvati, Bosnjaci, Albanci, danas je EU ili NATO ... sutra ko zna ko ce doci na red. Brine me sto je to vise mrznja koja nema veze ni sa kakvim patriotizmom.

Vise mi lici na sovinizam. Na Hitlerovu Nemacku kao klasika medju nacistickim tvorevinama i njihovo ... Nemci i samo Nemci i niko drugi. To je preslo vise u ogavnu tvorevinu koju ljudi ne svesno cine bez mnogo razmisljanja o tome. Problem je sto u Srbiji ako nisi na tom nivou poimanja patriotizma, postaces vele-izdajnik. Cista patologija koja nema nista s patriotizmom.

Isto tako i mi smo do skoro bili nekakav "nebeski narod". Da, ima jos takvih koji u to veruju punim srcem. To je problem kod nas Srba a sve polazi od nepravilnog ispoljavanja patriotizma. Ovom narodu vise treba neko da kaze te stvari. Da uvedu to svi mediji kako bi se edukovali jer ocito ne znaju to. Zato se decenijama deli Srbija u "izdajnike i patriote". Smesno da.

Dalje ! Isti taj Srpski nacizam a ne patriotizam nemoze da opstane ako se ovakve stvari objasne narodu i on ih prihvati. To znaju oni koji taj neonacizam u guraju napred. Ostace onda bez posla. Vise nece biti tako vazni. Pomislice da je kraj sveta u svoj toj svojoj dubokoj uverenosti u njega.

Patriotizam je da volis svoju domovinu. Ne da debelo mrzis nekoga. To je domen psihologije ili mozda psihijatrije. Patriotizam je ne nametati drugome svoje misljenje pa i po cenu proglasavanja istog nesretnika vele - izdajnikom. Patriotizam je i objasniti mu stvari. Jer i on je neki gradjanin te drzave. Patriotizam nije ograditi se bodljikavom zicom od ostatka sveta i usklikivati za Rusiju ili protiv NATO-a, EU ili nekog drugog. Patriotizam je zeleti svojoj naciji sve najbolje a tako se to ne postize.

Patriotizam nije zdusno braniti ratne zlocince koji se terete za genocid I ubijanja na hiljade ljudi. Patriotizam nije slepo verovanje. Patriotizam nije da podkradas drzavu prvom mogucom prilikom jer su na vlasti nekakvi tamo “izdajnici”. To je I dalje Srbija pa ko god bio na vlasti.

Moderna istorija ljudskog roda ne poznaje verziju patriotizma kakav mi imamo ovde. To jest vidjenje istog. Bilo je I gorih istina ali sto se mi moramo sa njima ravnjati. Zasto vec jednom ne mozemo postaviti stvari na prave I zdrave temelje I ne biti neprijatelj ni sebi ni drugima. Voleti ljude a ne mrziti u ime nekog laznog patriotizma

Odgovori na komentar:
Re:Patriotizam u Srbiji
Re:Patriotizam u Srbiji
Re:Patriotizam u Srbiji

anonymous [neregistrovan/a] (26.12.2007, 17:07) Pošalji odgovor

Re:posao opozicije

Ja bih samo da dodam da bi bilo dobro da se ispita zasto nam se u racunima za struju ne obracunava jeftina struja, na koju imamo pravo i zasto struju placamo po najvecoj mogucoj tarifi??!!

mermaid [neregistrovan/a] (30.12.2007, 02:53) Pošalji odgovor

Re:Patriotizam u Srbiji

Potpuno se slazem! Na nasu zalost, jos uvek vecina ljudi u ovoj jadnoj zemlji uopste i ne zna sta je patriotizam. Ne sumnjam da to znaju ljudi koji ce posetiti ovaj sajt, ali nije problem u njima, problem je u onoj ogromnoj vecini koji i dalje veruju u price onih zaostataka milosevicevog rezima prerusenih u neko " radikalsko ruho"( ili nesto jos gore, "legalisticko" recimo...) , pa tako se sve busajucu u grudi junacke i pevajuci o srbima kao "nebeskom narodu", zaboravljaju da postoji na ovoj planeti jos nekih naroda sa istorijom i sa kulturnim nasledjem, mozda mnogo vecim od naseg, pa niko ne komponuje ode o njima ili makar ne pljuju po komsijama! A ovde to moze da se podvede pod karakternu osobinu skoro citavog naroda! Veci si patriota ukoliko mrzis komsije, prezires komsije komsija, a ako ti neko slucajno pomene bivsu bracu mozes i da ga prebijes! I to je potpuno legitimno. A mozda i legalno?! :-) I to je strasno. Strasno za onaj deo Srbije koji zeli nesto vise od prezivljavanja, za one koji znaju da mogu vise, za one koji znaju da smo mi vec u Evropi, pa makar samo i geografski, ali koji zele da budu ravnopravni sa ostalim evropljanima i u drugim stvarima. Ovde je potrebna korenita promena sveukupne svesti naroda. Bez promene ostajemo u stagnaciji u najboljem slucaju. A u takvom stanju, sasvim sigurno, nema progresa, ali je jos dobro dok nema regresa. Jedino sto me plasi je koliko ce ovi mladi i perspektivni ljudi izdrzati u svojim naporima da konacno naprave bolju Srbiju... Bojim se da vremenom opada entuzijazam, ali se ipak nadam da ce se na kraju desiti nesto revolucionarno sto ce prodrmati ove senke iz proslosti i otvoriti im oci da vide da ne postoji nista osim ovog trenutka u kome disemo, u kome mislimo, osim ovog sada! Jedino to je potpuno izvesno, sve ostalo je ili proslo ili je neizvesno da li ce doci. Zbog ovog SADA treba da budemo bolji, pa necemo valjda to malo vremena potrositi na mrznju i bedu!? Postoji toliko lepsih stvari od toga... I jos nesto, komplimenti LDP-u za slogan u ovoj kampanji. Zato cu i zavrsiti istim. ZIVOT JE ZAKON.

zoran apatin [neregistrovan/a] (30.12.2007, 17:00) Pošalji odgovor

carevo novo odelo

Srecan sam sto se u Srbiji konacno pojavila partija koja vidi i govvori istinu.Istovremeno mi je tesko i do bola neshvatljivo da ako govoris istinu ispadnes neprijatelj svoje zemlje i svog naroda.Vecina ljudi to stvarno misli i ubedjeni su u svoju, odnosno od mocnika javnog mnjenja nametnutu istinu.Ova situacija podseca na bajku Carevo novo odelo,Ceda je u ulozi decaka.Ceda mora vikati glasnije i upornije jer ljudi jos uvek ne vide istinu.

BOGDAN WURSTER [neregistrovan/a] (01.01.2008, 14:34) Pošalji odgovor

EVROPSKA BUDUCNOST

JA SAM ZIVEO U EVROPI U BRITANIJI 3 GODINE-I NE STIDIM SE TOGA.PROBLEM JE STO SE OVDE GRADI POLITIKA MRZNJE OD 1990 GODINE PREMA SVEMU EVROPSKOM.NIJE NI U EVROPI SVE KAKO VALJA -ZNAM.EVROPA SE JOS NIJE NI OBRAZOVALA KAO DRZAVA KOJA FUNKCIONISE .MEDIJI U EVROPI TREBA DA BUDU SLOBODNI A NE KONTROLISANI A RELIGIJI NE TREBA DA SE PRIDAJE VAZNOST JER JE TERET PROSLOSTI.IZBORI SU NADA ALI BOJIM SE STA CE BITI NAKON 20 JANUARA.

dejan [neregistrovan/a] (01.01.2008, 19:47) Pošalji odgovor

mobing...

To sto se desava ovim Gospodjama"udarac u glavu" od strane njihovih poslodavaca ili "sefova" Vam govori u kakvom je stanju privreda Srbije.Cak 90% firmi posluje neposteno, nekorektno i sa jako niskim stepenom poznavanja Evrpske i svetske poslovnosti. Normalno, kada "sefovi ili poslodavci" ispred sebe vide "jednu zenu"....jelte, koja uz to poznaje materiju bolje i vise od njih, e onda nastaje problem. Umesto da to cene, postuju i iskoriste oni pocinju da lece svoje komplekse.
Da posluju jako lose znam i stojim iza toga sto kazem. Punih 7 godina pokusavam da uvozim iz Srbije..ali, kada bih pricao sta mi se sve desava i koliko me sve kosta... To od strane "sefova", jer sto se tice osoba zenskog pola sa kojima uglavnom imam poslovne kontakte u srbiji mislim da ne zaostaju za ostalim poslovnim zenama u Evropi.
Zakljucak: zene, glavu gore, preuzmite poslove u svoje ruke, kreirajte poslove, Vase ideje realizujte i verujte mi ... meni je mnogo draze da radim sa Vama tj. "neznijim polom" nego sa kojekakvim naduvanim i umisljenim "BIZMISMEN"(hehehe)..
Ciao

anonymous [neregistrovan/a] (09.01.2008, 13:12) Pošalji odgovor

Где могу наћи програм ЛДП-а?

Желео бих да прочитам комплетан програм, а на сајту нисам успео да нађем. Или су ове четири тачке комплетан програм ЛДП-а?

Такође, желео бих да знам, шта значи пуна аутономија Војводине, као и да ли ће и други региони добити такву аутономију (Шумадија, Југ Србије, Рашка, Мачва итд...) јер, зашто би Војводина била привилегована у односу на остале? И уопште ме занима, какав је план ЛДП-а по питању децентрализације, јер ништа се неће решити уколико се промени центар из кога се управља.

Још бх волео да знам и какав је план ЛДП-а за Косово и Метохију. За какав статус ће се залагати ЛДП, јер сам стекао утисак да се ЛДП залаже за независно Косово, односно Ахтисаријев план. Ако је тако, на који начин би се то извело, са техничке стране?

Имам много питања и сигуран сам да би један опширан и озбиљан програм објаснио све, зато га и тражим.

Унапред хвала.

Odgovori na komentar:
Re:Где могу наћи програм ЛДП-а?

Sale [neregistrovan/a] (09.01.2008, 13:48) Pošalji odgovor

Re:Ceda

Ljudi moji i Dantea su proterali iz Firence,pa sada svi znaju Dantea a za one koji su ga proterali niko nije ni cuo...
Napisao je fantasticno delo,verujemo u 5. oktobar, juce Zorana,danas Cedu, a sutra kao i u buducnosti verujemo u bolji zivot,najbolje ljude. Zbog nas mladih, zbog ljubavi prema nasoj deci,prema nasim roditeljima koji su uz nas,ne dajte da nam prodje zivot...kao sto je prosao nekim i ovih 20 godina.Tadic nam kaze zajedno sa Tomom,Vojom,Mrkom i drugovima da je Kosovo vaznije od nasih zivota,zbogom Evropo...
Dragi prijatelji vidimo se na izborima!
Zivot je jedan,zivot je zakon!
Sale

Odgovori na komentar:
Re:Re:Ceda
Re:Re:Ceda

Zoran [neregistrovan/a] (09.01.2008, 17:40) Pošalji odgovor

Re:Где могу наћи програм ЛДП-а?

...naslov O NAMA pa ces naci program.

Sibirska_tigrica [neregistrovan/a] (09.01.2008, 18:52) Pošalji odgovor

Dobro veče...

Nije samo u Srbiji sve naopako, korumpirano...ma sta reći demokratija se koristi do zadnje instance...žalosno je jedino to, što smo mi, narod na Balkanu kao zaraženi nekom kugom iskvarenosti. Mržnja medjusobna prema svima se uvukla u kožu, ja ne znam kako takvi ljudi mogu živjeti sami sa sobom. Jer vrijednosti ni najmanje ne poznaju a one te u biti čine čovjekom tj. ljudskin bićem. Nadam se G-dine Jovanoviću da ste iskreni, da vjerujete u to što prićate i da ćete biti dosledni svih obećanja. Nadam se takođe i mnogo sreće želim na izborima kao i to da pobjedite u punom sjaju. Da svoju zemlju očistite od despota i fanatika koji su toliko ljage navukli na svoj narod.

NIkola Kovacevic [neregistrovan/a] (11.01.2008, 19:06) Pošalji odgovor

Konvencija u NS

Jako me zanima kad i gde polazi bus iz Kikinde za novosadsku konvenciju?????

zorko bgd [neregistrovan/a] (12.01.2008, 01:52) Pošalji odgovor

Oteti ali pošteno

Mislim da je prava tema pozabaviti se pitanjem obespravljenih radnika (u najširem smislu) i njihovim statusom u Srbiji. Možda zvuči populistički ali oni su (ili možda mogu reći mi) ciljna grupa kojoj se treba obraćati.
Gubitak posla, neizvezna budućnost za one koji rade, niske plate, desetočasovno i duže radno vreme, rad i vikendom, bahati novopečeni poslodavci i njihovi puleni na šefovskim mestima, sve je to slika jadne tranzicione Srbije. Ako tome dodamo i loše zakone koji regulišu ovu oblast imamo situaciju da se i velike strane kompanije koje su došle na naše prostore ne ponašaju ništa bolje . Iako u svojim državama imaju strogo regulisane odnose kod nas im je sve dozvoljeno. A ekstraprofit je čudo.
Ljudi su uplašeni dezoorjentisani, besni! To najbolje kapiraju Radikali, Serviraju im svoje prazne priče začinjene nacionalizmom i patriotizmom (i fašizmom) i imamo rezultat kakav nam je poznat.
Sindikati su nam nula, samo podguzne muve svake aktuelne vlasti. Pravo je vreme okrenuti se temama koje žuljaju većinu običnog sveta, a onda će i Kosovo otići u drugi plan. Konačno.
Ovo nije komunistička ideologija, ovo je predlog borbe za svaki glas za bolju i pravedniju evropsku Srbiju.

NNN [neregistrovan/a] (16.01.2008, 10:15) Pošalji odgovor

Re:Patriotizam u Srbiji

Nisi u pravu.

Prvo , danas u Srbiji imas partije koje su ili patriotske(DS) ili ultranacionalisticke (SRS) ili antipatriotske (LDP)

Drugo , nismo mi neprijateljski nastrojeni prema Zapadu vec je Zapad (tj. neke zapadne zemlje) neprijateljski nastrojen prema nama.

Trece , za Srbiju je sada najvaznije da ne padne u neki ekstremisticki rezim (SRS ili LDP) , da udje u EU i NATO i da napravi dugorocnu strategiju ekonomskog razvoja i reintegracije Kosova u Srbiju.

Cetvrto , ne znam zasto ovo uopste pisem kada mi LDP-cenzura nece ovo staviti na sajt ,kao sto mi nije stavila ni prosli komentar i kao sto predpostavljam zataskava sve komentare neistomisljenika ... kao prava "demokratska" stranka ,nema sta.

Odgovori na komentar:
Re:Re:Patriotizam u Srbiji
Re:Re:Patriotizam u Srbiji
Re:Re:Patriotizam u Srbiji
Re:Re:Patriotizam u Srbiji

PAKI [neregistrovan/a] (16.01.2008, 15:21) Pošalji odgovor

Re:Re:Patriotizam u Srbiji

Ako imaš šta, da kažeš i hođeš da budeš ne cenzurtisan, a ti se poštovani gospodine, potpiši punim imenom i prezimeno.
Ovo je oličenje kukavičluka " velikih patriota "
Niste za šaht, suviše je konforan za vas.
ZBOGOM, amebini geniji !!!

Biljana [neregistrovan/a] (17.01.2008, 13:13) Pošalji odgovor

Re:Re:Patriotizam u Srbiji

Ako toliko voliš Srbiju, za početak nauči glasovne promene u srpskom jeziku.

A to što misliš da je LDP ekstremna partija - pa da, vodi ekstremno pametnu politiku i vode je ekstremno pametni ljudi. Umesto što ponavljaš dnevnik sa prvog programa, počni da SLUŠAŠ i potrudi se da ČUJEŠ šta ti ljudi govore- pa možda shvatiš da je ok glasati za Čedu.
Pozdrav!

anonymous [neregistrovan/a] (17.01.2008, 14:06) Pošalji odgovor

Re:mobing

JA SAM U MOBINGU OD STRANE POSLODAVCA.MOLIM VAS HITNO MI ODGOVORITE KOME DA GA PRIJAVIM I GDE JE TAJ PROKLETI MOBING U SRBIJI? 063 7556 525

Odgovori na komentar:
Re:Re:mobing

anonymous [neregistrovan/a] (19.01.2008, 22:01) Pošalji odgovor

Pobedimo!

Pobedimo udjimo u drugi krug, po mogucstvu pobedimo konacno obojicu.
Nemoj da nas ta dvojica uvedu u drugi krug i da tada budemo prinudjeni da glasackom olovkom probadamo vlastito srce!

tasana [neregistrovan/a] (19.01.2008, 23:57) Pošalji odgovor

Samo od nas zavisi!!!

Moja jedina zelja je da ova nasa srpska nacija bar za trenutak otvori oci i realno promislila o svemu sto nas okruzuje i onda kada shvati u cemu je problem da nam se pridruzi!
Mi cemo ih sacekati sa osmehom!
Uspecemo, jer samo od nas zavisi!
Samo napred!

Bole [neregistrovan/a] (20.01.2008, 02:01) Pošalji odgovor

Samo napred

Ljudi, danas olovke u ruke i idemo pa cemo sutra ovde da komentarisemo. Samo izadjite ljudi. Pozdrav

anonymous [neregistrovan/a] (21.01.2008, 11:09) Pošalji odgovor

strah od choporizacije

Cedo imas dosta pristalica u Sopotu,iako nemas tu opstinski odbor.
Dobio bi Ukupno vise glasova na celoj teritoriji Srbije,da se ljudi nisu uplasili koliko su radikali izlazili,u coporima,i iz straha da i Tadic ne udje u drugi krug glasali za Tadica.
Ja znam bar 20 ljudi koji su za LDP,a iz tog straha su dali glas Tadicu da bi bar on usao u 2 krug.

Dragan Koprivica [neregistrovan/a] (22.01.2008, 20:10) Pošalji odgovor

Drugi krug predsednickih izbora

Bez onoga sto LDP trazi od DS-a i njenog kandidata Borisa Tadica,ne zelim da ucestvujem u drugom krugu izbora a svoj glas cu opet dati Cedi Jovanovicu iako ce to automatski biti nevazeci listic.Neka u ovoj zemlji ponovo zavlada rezim Slobodana Milosevica u liku i delu Vojislava Kostunice,Tomislava Nikolica i Borisa Tadica koji se ocigledno priklonio njima.Nadam se da ce tad ovaj narod uvideti kolika je stetna ta politika bila i koliko je i sada stetna.

dragan koprivica zr [neregistrovan/a] (23.01.2008, 12:15) Pošalji odgovor

Izbori II krug

Sada,posle potpisivanja "energetskog sporazuma",definitivno necu dati svoj glas S.R.S,jer je upropastila ovu zemlju a necu ga dati ni D.S,jer nastavlja i dalje Milosevicevim putem,putem S.R.S,
S.P.S,D.S.S.,iN.S.Smatram da nam nece nista bolje biti,ako izaberemo bilo kojeg od ova dva Kostunicina
kandidata.Upravo zbog toga,dajem predlog da svih 240000 glasaca ili vise na sledecim izborima,na glasackim listicima napisu:Glasam za L.D.P"

anonymousVidosav Savic [neregistrovan/a] (23.01.2008, 21:38) Pošalji odgovor

Re:Re:Putuj Evropo!

Putujmo sa Evropom, u bolji i civilizovan zivot, to nam je jedini NORMALAN put i nedozvolimo da kriminalci stvore svoju PRCIJU od nase zaista lepe Srbije. Kasnimo mnogo, izgubili smo jos vise , DOSTA je bilo unazad , voz progresa za nas juri pored nas USKACIMO u poslednji vagon jer drgi VOZ AKO DODJE ICICE U SASVIM DRUGOM PRAVCU a tamo nije dobro , milioni ljudi koji su bili tamo , presrecni su sto su pobegli i prikljucili se VOZU NORMALNIH , CIVILIZOVANIH I BOGATIH. ZATO ODMAH NE CEKAJMO OTICI CE I POSLEDNJA NADA . CEDA JOVANOVIC NAM JEDINO MOZE OBEZBEDITI KARTE ZA VOZ U BOLJI ZIVOT. SRECNO NAM BILO!

Dusan [neregistrovan/a] (29.01.2008, 18:49) Pošalji odgovor

Idemo dalje

Posto su ovi izbori za predsednika sasvim izvesni,(nema ničeg novog bez obzira na pobednika) treba da se bacimo na nove, predstojeće lokalne izbore. I naravno da probamo da izguramo nove parlamentarne izbore. LDP ima šansu da preokrene ovu "glupost Srbije" samo treba puno rada.
IDEMO DALJE!

anonymous [neregistrovan/a] (30.01.2008, 20:13) Pošalji odgovor

SAMO LDP

Da vas pitam nesto ako ste vi liberali koko to da ovde nema komentara protiv vas.Vi samo stavljate na ovaj sajt sto se vama svidja.Do sada nisam vidio ni jednu temu protiv vas pa zato to moderator mora sve da pregleda pa čak i odgovore na neke teme.
DOKAZITE DA STE LIBERALNI PA OVO POSTAVITE NA SAJT.

Odgovori na komentar:
Re:SAMO LDP

Djordje [neregistrovan/a] (31.01.2008, 12:30) Pošalji odgovor

Re:Re:Ceda

U pravu si za Dantea, ali i Savanarola je upamcen.
Srbija nije Firenca. Kad ce?
Da ne sirim ali bice upamceni i Milosevic i Kostunica.
A i Seselj sigurno. Ima takvog tuzioca u Hagu da ni Hitlera ne bi mogla da okrivi. Kao da je namesteno.
Nase je da se ne zaboravi ZORAN i da osvescujemo nase okruzenje.
Seti se.
Sve sto je bio ZORAN (uvek njegovo ime pisem velikim slovima) prvo narkoman, (kada je sa mindjusom i repicem usao u Skupstinu),
pa izdajica (morao je na Pale da pokaze da je i patriota), pa mafijas, lopov i sta sve ne.
Sada je to Ceda sve sto i ZORAN pa i preko toga.
Shvati, tako se diskvalifikuju igraci opasni po rezim i pretendente. ZORAN nije davao "pet para" na optuzbe,Ceda takodje. Kad se pravdas zamagljujes ideju zbog koje si tu.
Treba da budemo uporni i dok ne stasamo do 1.000.000 glasova podrzavamo i saradjujemo sa nama najslicnijim.
Roditelje ne mozes da biras, prijatelje mozes.
Zato izadji, glasaj. Za koga? Znas.
Ne verujem u vodje i mesije. Samo uvek biram manje
zlo dok ne dodjemo u situaciju da od dva dobra biramo bolje.
Pozdrav.

anonymous [neregistrovan/a] (07.02.2008, 09:47) Pošalji odgovor

Izdade nas Kostunica

Sada je potpuno jasno, a vec je i bilo da je pola biraca "narodne koalicije" za Evropsku Srbiju a druga polovina za Radikale-Slobodana Milosevica.

tile1 [neregistrovan/a] (13.02.2008, 13:17) Pošalji odgovor

ako je KOSOVO naše...

Kao što rekoh ako je Kosovo i Metohija deo Srbije tj naša teritorija što ova Vlada neprekidno tvrdi,onda bih zamolio nekog od posllanika LDP-a ili samog predsednika Čedu da postavi pitanje Vladi i parlamentu:1.Ako je navedeno tačno zašto Albanci kao naši državljani ne dobijaju ove aktuelne akcije od NIS-a EPS-a itd ili možda dobijaju,možda ja nisam najbolje informisan?2.Čuo sam da je Vlada izdvojila oko 2.milijarde din. za pomoć Srbima na Kosovu ida organizuju školske ekskurzije za srpsku decu sa Kosova da dodju da vide Beograd.Nemam ništa protiv to je super i treba tako medjutim nisam čuo da je ta ista Vlada ponudila bilo kakvu pomoć Albancima ili te iste ekskurzije albanskoj deci da bi upoznali Srbiju makar kao čin dobre volje jer da bi mogli živeti zajedno moramo se prvo uupoznati itd itd...

Petar Jokić [neregistrovan/a] (19.02.2008, 12:57) Pošalji odgovor

Budi bog s nama

Posle Deklaracije Supštine Kosova o nezavisnosti, u najvećem interesu srpskog naroda s obe strane granice - bilo bi da je Vlada Srbije u 17 časova istog dana priznala tu nezavisnost, tako bismo mnoge neprijatelje pretvorili u prijatelje, a bilo bi nam svima bolje. umesto toga, slušam umobolne (srceparajuće) izjave vladajuće klase, plus SRS I SPS kao kad bih ja u 60-oj godini života izjavio: " Istrčaću 100 metara za manje od osam sekundi, a Koštunica i Boris će iduće nedelje otputovati na Mars( Toma nije kupio kartu)"
Budi bog s nama!

Marko [neregistrovan/a] (23.02.2008, 16:30) Pošalji odgovor

Straight to Europe

Ono što podržavam kod vas jesu vaši jasni ciljevi i vaša odlučnost da ne prihvatite nikakve prečice i krivine na putu ka njihovom ostvarenju. Dok god budete rešeni da po svaku cenu ostvarite svoje ideje bez obzira na komentare trenutne većine čiji broj se smanjuje svakim rastom intelektualnog fenotipa našeg naroda, dotle je moj glas i vaš.

anonymous [neregistrovan/a] (26.02.2008, 23:59) Pošalji odgovor

Profesionalizacija vojske

Hteo bih da znam sta se radi i da li se nesto radi po ovom pitanju, znam da je LDP opozicija ali mislim da pitanje profesionalne vojske ne bi trebalo postavljati u XXI veku nove ere.
Potseticu da skoro sve drzave u okruzenju , a i u evropi imaju profesionalnu vojsku, kod nas se nesto pricalo , spominjala se pre par godina da ce profesionalna vojska biti do kraja 2007. godine, ali kako vidim nista se , ama bas nista neradi po tom pitanju!

Odgovori na komentar:
??? 2010

Студенти БУ [neregistrovan/a] (28.02.2008, 19:01) Pošalji odgovor

МОЛБА

Поштовани,

молим Вас да као једна млада странка искористите сав свој утицај у Скупштини Србије да омогућите младима да читају и да се образују на свом писму да се више НИКАДА не бисмо осећали странцима у својој земљи. Верујем да је Ваш циљ грађанско друштво које не само да је толерантно према разликама, већ исте афирмише. Очекујем да ћемо ту остварити један од отклона у односу на анационалност комунистичке тоталитарне једнообразности.
Пођимо од себе, у нашем случају од интернет страница ЛДП-а и пропагандних материјала. Захвални унапред.

Odgovori na komentar:
Re:МОЛБА

Svetlana Stamatovic [neregistrovan/a] (28.02.2008, 19:55) Pošalji odgovor

Re:МОЛБА

Ako je ovo molba studenata BU ,onda najbolje da zatvorimo Univerzitet i uvedemo vecernje skole za opismenjavanje nepismenih studenata.

Odgovori na komentar:
Re:Re:МОЛБА

anonymous [neregistrovan/a] (28.02.2008, 20:48) Pošalji odgovor

Re:raskid sa UDBOM

Nema raskida sa UDBOM dok ne raskine sa KGB, a to znaci nikada.

anonymous [neregistrovan/a] (28.02.2008, 20:50) Pošalji odgovor

Re:Re:МОЛБА

To je zelja da se Univerzitet kao i sve do kraja pobosanci.

Aleksandra Bogdanovic [neregistrovan/a] (01.03.2008, 01:46) Pošalji odgovor

lipe cvatu...

znaci,stvarno je strasno kada mi se i profesori na fakultetu nasmeju kada vide mesto rodjenja u indeksu...Pozarevac....ljudi moji,nisam kriva sto sam tamo rodjena,i zavrsila srednju skolu...zar NJEGA nismo zakopali ispod lipe????valjda jesmo...

anonymous [neregistrovan/a] (01.03.2008, 12:42) Pošalji odgovor

??? 2010

Secam se prvo je bilo 2004 najave da ce 2007 biti ta dilema zavrsena.A sada obecavaju to 2010!
Hajde tome da stanemo na put!
I bilo bi lepo organizovati miran miting bas protiv toga koji bi se zvao Stop prinudnoj vojsci!
Ili bilo kakvom prinudnom radu gradjaninu koji nije nikakav prestup ucinio!
Jer u evropi i ostalim normalnim zemljama prinudnom radu medju kojima je i vojska bivaju podvrgnuti samo oni koji su napravili neki prestup u zamenu za zatvorsku kaznu!
Na RTS 2 pustaju neke ruske emisije o zatvorima pa ako nastavimo ovako cela ce zemlja biti ruski zatvor!

I daj ljudi mi neznamo sta su nasa prava???!!!
Mitinzi,demonstracije i izbori naravno bez incidenata su jedini put da raskrstimo sa ovakvim apsurdima!

Nemanja 89 [neregistrovan/a] (05.03.2008, 19:24) Pošalji odgovor

slaganja

postovani LDP,mogu vam reci da sam veoma inspirisan vasom politikom i da se u potpunosti slazem sa njom,zato sam se pridruzio vama da zajednickim snagama izvadimo Srbiju iz ovog dubokog beznadja koje traje godinama i koje se prenosi sa kolena na koleno,od Milosevica pa preko Kostunice.Upravo on,dr. Vojislav ne vidi da mu je Kosovo ispred glave,a ne na jugu Srbije.U Cacku,Kraljevu,Novom Sadu...tu treba da se radi i popravlja,novi sistem vrednosti,standard zaposlenost,obrazovanje i mnogo toga.Nastavicemo borbu,iz dana u dan,i samo napred LDP,da konacno Srbiju stavimo na pravi put.

anonymous [neregistrovan/a] (11.03.2008, 11:58) Pošalji odgovor

Re:SAMO LDP

Niste izneli sta vi imate protiv liberala i LDP. A imali ste priliku, vas komentar je objavljen na ovom sajtu.
A, sigurna sam, bice i ubuduce.

anonymous [neregistrovan/a] (13.03.2008, 23:43) Pošalji odgovor

pun pogodak

Kratko i jasno. Srecno!

demo-duh [neregistrovan/a] (14.03.2008, 05:01) Pošalji odgovor

zakletva

“Zaklinjem se da ću uloziti svu svoju snagu
da prosvetlim jednu osobu kojoj to bude potrebno
i da ću do 11 Maja 2008 pridobiti JEDAN radikalski glas
u korist demokratskih i proevropskih snaga u Srbiji.”

...sta gledaš, idi pred ogledalo i položi zakletvu na glas!

Nemanja 89 [neregistrovan/a] (15.03.2008, 19:53) Pošalji odgovor

Svestrani Tadic

postovani LDP,ja nikako ne mogu da prostudiram gospodina Tadica i njegovu politiku koju sprovodi sa dr. Vojislavom koji je veliki inhibitor koji smeta Srbiji da krene ka EU.Isto tako mi ne ide u glavu odakle mu pravo da pominje Zorana Djindjica na petogodisnici od njegove smrti a sa druge strane saradjuje sa Kostunicom sa kojim je Zoran cesto ulazio u sporove oko neslaganja u politici koja je bila skroz kontradiktorna od tadasne vizije Zorana Djindjica.Navescu primer:kada je Slobodan Milosevic izrucen Haskom tribunalu,dr. Vojislav je javno rekao da je to drzavi udar,a crvene beretke u ,,mantilima" kao i samo sudjenje za atentat koje je pocelo sa Zoranovom vladom a zavrsilo se sa ovom usporenom i trenutno PALOM.Od pocetka je Kostunica samo sabotirao i ometao tadasnji rezim,a sada je premijer.Samo napred LDP,sledite viziju Zorana Djindjica u cemu cu vas i ja podrzati a nadam se jos mnogo njih koji u Srbiji zele novi i moderan zivot.ZIVOT JE ZAKON!!!!!

MICKO [neregistrovan/a] (20.03.2008, 00:20) Pošalji odgovor

POD NAZIVOM PRISTOJNI LJUDI IMAM KOMENTAR

TO DA MALO POGURAMO STVARI NE SLAZEM SE,TREBA MUNJEVITOM BRZINOM GURATI STVARI,INACE GOTOVI SMO. AKO I OVA POSLEDNJA NADA BUDE PALA U VODU,MOGU RECI DA CE SVE RAZVIJENE EVROPSKE ZEMLJE KROZ 10 GODINA GOVORITI DA JE SRBIJA U SADASNJOSTI ISTORIJA,I KAD BUDU LJUDI PUTOVALI KOD NAS RECE "STA CE MO MI U ISTORIJI,IDEMO GDE JE BOLJE BUDUCNOST". POZDRAV ZA CEDU I NJEGOVU STRANKU,NEMA NIKOG BOLJEG OD CEDE I ZATO 11 MAJA RACUNAJ I NA MOJ GLAS,I MOJE PORODICE.POOOOZ.

jovica laluja [neregistrovan/a] (22.03.2008, 19:43) Pošalji odgovor

bolji zivot

Za sada sam zadovoljan vasim stavovima i hteo bi da postanem clan LDP-a. Interesujeme jedino vas stav o visini plata u srbiji. Moje misljenje je da visina plata mora biti u visini potrosacke korpe ali realne ne ko do sad 12000 din sto je smesno vlasnici se bogate a radnici i njihove porodice gladuju i da se vise kontrolisu sve firme bez izuzetka.

Predrag Radovic [neregistrovan/a] (23.03.2008, 02:05) Pošalji odgovor

Re:mobing

Izvinite a sta je to "mobing", shvatam da je rec o nekoj vrsti nasilja ili psihickog maltretiranja, ali vec 10+ godina zivim u Severnoj Americi pa se slabo snalazim sa novim srpskim glagolima koji se zavrsavaju na "ing".
Pokusao sam da dobijem odgovor na
www.dictionary.com, ali odatle mi samo stize poruka "No results found for mobing.
Did you mean mobbing?"
Ali i kad potrazim definiciju reci "moBBing" tu se samo govori o nekom masovnom aktu nasilja ili grubosti.

Odgovori na komentar:
Re:Re:mobing

anonymous [neregistrovan/a] (25.03.2008, 17:24) Pošalji odgovor

program stranke

gde se moze naci program stranke i koalicije

http://www.ldp.org.yu/cms/item/ldp/sr/program.html

nikolla90 [neregistrovan/a] (25.03.2008, 18:16) Pošalji odgovor

Re:Re:mobing

Mobbing je iskorišćavanje ili zlostavljanje nadređenih nad podređenima u ovom slučaju..

Gastarbejter [neregistrovan/a] (26.03.2008, 16:36) Pošalji odgovor

kako o nama

dobar dan,

sta mozemo mi, tzv. "gastarbajteri" (to jest njihova deca) du uradimo i da pomognemo LDP a i srbiji, da srbija ne bude vise jedna "crna rupa" u evropi?

kakvu programatiku vodi LDP u vidu te tzv. "srpske dijaspore""? kako vidi LDP tu stvar sa dvojnim drzavljanstvom? kako je sa vojskom i mladiima iz dijaspore?

puno pozdrava

Odgovori na komentar:
Re:kako o nama
Re:kako o nama

dragan [neregistrovan/a] (03.04.2008, 23:55) Pošalji odgovor

moguce

Cedo objasni kostunici da si jaci politicar,i da li je moguce da nadje spas uz radikalnu stranku.

anonymous [neregistrovan/a] (04.04.2008, 08:37) Pošalji odgovor

CORAVA KOKA

NE VIDIM OSUDU LDP-A NA OSLOBADJAJUCU PRESUDU HASKOG SUDA U SLUCAJU HARADINAJ...ILI PO VAMA ON I NIJE ZLOCINAC!!!

Odgovori na komentar:
Re:CORAVA KOKA
Re:CORAVA KOKA

simpatizer [neregistrovan/a] (04.04.2008, 08:49) Pošalji odgovor

saradnja

Interesuje me mišljenje vrha LDP o O SRS i dali bi ušli u koaliciju sa SRS ili SPS-om, DSS-om, DS ili bolje rečeno sa kojom bi strankom mogli ući u koaliciju. Hvala.

Odgovori na komentar:
Re:saradnja

anonymous [neregistrovan/a] (04.04.2008, 20:22) Pošalji odgovor

jos po neka tema

sloboda bavljenja svojom profesijom-uredjenje zakona koje odredjuju profesiju kao sto su zdravstvo, arhitektura... Prelazak na realan i normalan platni istem a ne paralelnu ekonomiju. Uvodjenje osiguranja arhitekte projektanta kojim on postaje realno i de jure nosilac projekta, te zaista odgovoran za isti jer ima pravo zadnje reci. zastitu prava profesionalca koji se bavi SVOJIM POSLOM. Uvodjenje obaveznog arhitektonskog konkursa za SVE objekte gradjene javnim=nasim parama. Uvodjenje kriterijuma predlozenog budzeta u konkurs i obaveznog predracuna u konkursni rad. Uvodjenje direktnog biranja gradonacelnika na lokalnim izborima. Uvodjenje odgovornosti gradonacelnika za ruglo ili lepotu grada i svakog pojedinacnog objekta u njemu. Da znam u koga da uperim prstom kad naletim na rupu na putu ili vidim rasko-moravsku arhitektonsku retoriku na fasadi objekta iz 21. veka. da znam ko je odgovoran za sta i da tu odgovornost zaista snosi.
Edukaciju i emancipaciju stanovnistva u najsirem mogucem smislu ovih reci.
Ako postignete pola ovoga vracam se u srbiju.
Rasko

anonymous [neregistrovan/a] (08.04.2008, 22:14) Pošalji odgovor

Re:kako o nama

MOZETE DA POMOGNETE DA DODJETE, UMESTO ZA USKRS, 11 MAJA I DA GLASATE ILI DA SE PRIJAVITE U AMBASADU U VASOJ DRZAVI I DA GLASATE TAMO. SAMO DA VAM NE UKRADU GLAS.
POZDRAV MIRJANA

ildi [neregistrovan/a] (10.04.2008, 18:33) Pošalji odgovor

sramno

pozitivna diskriminacija za manjine? pa ovo nije evropa, nego balkan!!!! vas stav je evropski, cestitam!!!!lojalni smo srbiji, jedini greh nam je sto drugacije mislimo i govorimo!!!zelimo gradjansku srbiju bez nacionalizma, u evropi!!! zar je to previse? madjarica iz vojvodine

Odgovori na komentar:
Re:sramno

Nemanja 89 [neregistrovan/a] (11.04.2008, 13:22) Pošalji odgovor

sve pohvale Cedi

gledajuci emisiju na RT Vojvodina 1,uvideo sam da je Cedomir Jovanovic jedan odgovoran i stalozen covek koji jasno govori o sistemskim reformama i poslovima koji u ovoj zemlji moraju da se urade ne prezajuci od ironicnih pitanja i prostog ponasanja voditeljke u toj emisiji.Ovom prilikom bih hteo da pohvalim Cedu i da mu pozelim srecu da zajedno sa mnom i ostalim mladim i trezvenim ljidima izvadi Srbiju iz ovog dubokog i surovog kanala u kome se sad nalazi!!!!!!Napred LDP

anonymous [neregistrovan/a] (11.04.2008, 20:16) Pošalji odgovor

bravo

bravo cedo,samo napred.....

anonymous [neregistrovan/a] (12.04.2008, 19:24) Pošalji odgovor

MIR U BALKANU SAMO SA CEDOM

aman bre cedo dodji malo u kosovo i ubedi ove tvoje ljude da sada je druga realnost kosovo je nezavisno i to treba da prihvate i sigurasan da ako dodjes na kosovo i svi kosovski politicari ce da govore stobom i siguran sam da ako ti pobedis na ove izbore kosovo i srbija ce da imaju druge odnose po bogu srbi prihvatite novu realnos u balkanu kosovo je nezavisno mi mozemo da budemo veoma dobri susedi i svi da zivimo u miru i da vise ne bude rata mi mozemo to da radiomo mozemo da zivimo u miru samo kao dve nezavisne drzave i mir na srbiju i na kosovu i celom balkanu nese biti sve dok u srbiju vladaju radikali i kriminali zlocinaci NIKOLIC KOSTUNICA SPS ...... ja se nadam da ces ti da pobedis ove izbore jer do sad jedini si ti na srbiji koji si prihvatio novu realnost ti zalsluzujes da pobedis i ako srbi hoce evropu i bolju buducnost trebaju da glasaju za tebe ......

Nesha [neregistrovan/a] (13.04.2008, 00:27) Pošalji odgovor

Re:praiskon

Potpuno tacno,ja sam misljenja da prvo mi sami treba da gledamo svoju drzavu na pravi nacin i da rukovodimo njom a tek onda za Evropom,jer nas ni ona nece primiti a da prvo svoju drzavu ne sredimo.Znaci gradjani Srbije samo napred ponosno da sredimo svoju drzavu a tek po uspostavljanju pravih vrednosti i napretka,u Evropu!!Podrzavam stavove LDP-a,dok budu slusali vapaj obicnog coveka,zene,studenta,deteta,jer sta je drzava bez svojih gradjana-NISTA !!

Mirjana sa Cubure [neregistrovan/a] (13.04.2008, 19:55) Pošalji odgovor

Re:CORAVA KOKA

Mozda bi bilo dobro da slusas izjave C. Jovanovica i LDP-ovih clanova, pa bi shvatio da se svakako ne slaze sa tom presudom, ALI covek mora prvo da sredi svoju kucu, pa tek onda ima pravo, koje ima svoju tezinu, da iznese svoj stav tom istom sudu u Hagu! Ucili nas roditelji da pravo proizilazi iz obaveze, a ne obratno! Pravila igre se moraju postovati, a u isto vreme raditi na sebi ( citaj u svojoj Srbiji), pa ce te sagovornik u najmanju ruku saslusati, a vremenom i usvojiti tvoj stav.Mnogo je posla...

anonimna [neregistrovan/a] (14.04.2008, 12:56) Pošalji odgovor

bravo

Bravo LDP!

Beskrajno mi je drago da se kroz vas ponovo radja nesto pozitivno. Saljem vam iskrenu podrsku, od sveg srca.

Od kada sam napustila Beograd i Srbiju (odnosno tadasnju Jugoslaviju) ’91-ve, sa tek napunjenih dvadeset godina, i nakon svega sto je usledilo, izgubila sam nadu da postoje ljudi koji nisu izgubili kompas i koji znaju sta je dobro za tu zemlju i te ljude.

Dajete nadu da dobro ipak ima sansu. Vasa poruka je poruka dobroga, kao ispruzena ruka.

To je Beogradu i Srbiji tako preko potrebno. Ne zato sto toga u Srbiji nije bilo vec zato sto ste vi to artikulisali tako jasno i glasno!

LDP sacinjavaju izuzetni ljudi.

Da zivim tamo (i prema tome da osecam da imam na to pravo) imali biste moj glas.

anonymous [neregistrovan/a] (14.04.2008, 14:35) Pošalji odgovor

Re:sramno

Pojasni mi to nacionalizam. Ako kažem da sam ponosan što sam Srbin ,znači li to da sam nacionalista??? SRBIJA mora u Evropu i to sa nacionalizmom.

Национализам је сложен појам који обухвата различите нивое националне свести. У основи је то снажна национална свест која подразумева љубав према својој нацији, добро познавање националне историје и културе, истицање националних обележја, национални понос и страсно залагање за национални просперитет.


Шовинизам (по Наполеоновом војнику Николи Шовену (Nicolas Chauvin) коме је приписивана беспоговорна оданост Наполеону) је екстремни вид национализма. Примитивна, трибалистичка идеолошка и политичка доктрина, коју чине мистификована национална историја, изразито позитивне предрасуде ο вредности сопствене нације и негативне предрасуде ο другим, посебно суседним нацијама, повезане са мржњом, презиром, нетолеранцијом и агресивношћу према припадницима других нација.

Odgovori na komentar:
Re:Re:sramno

anonymous [neregistrovan/a] (15.04.2008, 01:43) Pošalji odgovor

Re:kako o nama

Da ne bude kud koji mili moji,
prvo da deca znaju tecno maternji jezik ,
pored onog sto ga znaju,
(da nam srpski jezik bude osnovni a ne rezervni)
Poznavanje jezika je dobra stvar: Primer:
ja koji mi je srpski maternji znam: poljski, grcki,
turski, nemacki, italijanski( to nije toliko bitno)
koliko znam mentalitete, a sin mi je sa 6 godina
sam naucio arapski mnogo ,
a ja pravoslavac i sa svima dobro,
Eto i to je zivot, a vidi druge (zna covek engleski,
o nabada nesto na srpskom, Boze sacuvaj ljude.
sve je svet, sve je Evropa,
RANI DECU i SALJI u SKOLE,
srecno s ljubavlju

Odgovori na komentar:
Re:Re:kako o nama

miroslav.v [neregistrovan/a] (19.04.2008, 19:50) Pošalji odgovor

KATASTROFA

Poštovani prijatelji možete li da zamislite našu zemlju sa Lažnim Patriotom Koštunica Vojom i Lažnim Vojvodom Šešelj Vojom. Kako rešavaju problem Lažne države Kosovo.Pitam se šta bi oni radili sa 2.000.000 Kosovskoh Albanaca .KADA VERUJTE MI NEMAJU IDEJU ŠTA DA RADE SA NAMA. UHVATILI SE TOG KOSOVA KAO PIJAN ZA PLOT. ŠTA ONI NUDE NIKAKO DA DOZNAM OSIM NEKIH ŠIZOFRENIH REŠENJA. PORUČIO BIH DA JE I MOJ PIROT SRBIJA TEK TOLIKO DA SKRENEM PAŽNJU I DA JE I OSTALI DEO SRBIJE SRBIJA PA POBOGU I MI MORAMO DA ŽIVIMO. MOŽDA JE TO ČUDNO ZA TE KVAZI "patriote" ali tako što ćemo da propadnemo ništa ne rešavamo.TO ŠTO RADI BRATIJA DSS=SRS MA PODSEĆA NA ONE KAMIKAZE IZ 2.SVETSKOG RATA.UOSTALOM AKO IM JE STALO DA SE SAMO UNIŠTE NEKA TO I URADE IMA NAS KOJI BAŠ NEBI TAKO NEŠTO URADILI.mORAMO DA SE SPAŠAVAMO OD TE LUDAČKE POLITIKE SAMO UNIŠTENJA..ZATO MI KOJI MISLIMO DRUGAČIJE MORAMO DA SE OKUPIMO I DA SE BORIMO ZA NAŠE ŽIVOTE.JA LIČNO HOĆU SAMO NORMALNO DA ŽIVIM.POZDRAV...

MIlica i Jelena [neregistrovan/a] (19.04.2008, 22:48) Pošalji odgovor

Re:saradnja

Evo mi ćemo da ti odgovorimo, mada to i vrapci na gromobranu znaju-LDP MOŽE DA UĐE U KOLALICIJU SA DS, naravno pod uslovom da Boris prestane da laže narod i da već jednom lepo građanima objasni da Kosovo nije u Srbiji već 10 godina. Kad god ti nešto nije jasno slobodno nas pitaj, mi sve to držimo u glavi.

Jelena [neregistrovan/a] (19.04.2008, 23:00) Pošalji odgovor

Re:Re:kako o nama

Dragi gospodine, o čemu vi pričate? Cenim vas kao posetioca ovog sajta ali ja kao STDENT ARAPSKOG JEZIKA moram da izrazim sumnju.
Vaše šestogodišnje dete je eventualno moglo da progovori neki od arapskih dijalekata jer je za pravi, književni arapski potrebno poznavanje pisma, kratkih, dugih vokala i konasonanata, gramatike... Tako da kao budući filolog moram da vam skrenem pažnju da pažljivije baratate rečenicom -znam taj i taj jezik. Hvala

Navijac LDP´a [neregistrovan/a] (21.04.2008, 16:00) Pošalji odgovor

Re:Re:Patriotizam u Srbiji

Nije istina da je zapad neprijateljski nastrojen prema Srbiji.To je jedna kako da kazem pa eto apsurdna glupost koju propagiraju razni politicari koji su vodili Srbiju u zadnjih 20 godina.Posle svega sto se dogodilo na Balkanu za to vrijeme ciji je uzrok bila bas ta politika nacionalizma i mrznje prema svemu ostalom ipak zapad nije odustao i posve digao ruke od Srbije.Naprotiv naravno da je zapad oprezno posmatrao desavanja u Srbiji i stavljao uvjete koji se moraju ispuniti da bi Srbija imala mogucnost da se pridruzi Evropi.Podjela Kosova je za Srbiju bolan cin ali i razlog te politike.Ali sta je tu je.Moze se sada nakon sto je sve gotovo opet polemisati dali priznati Kosovo ili ne.I to Evropa pazljivo posmatra.Znaci da li je Srbija naucila iz svojih gresaka.Zamisli nova vlada Srbija prizna nezavisno Kosovo i stime omoguci nove pregovore Pristinom znaci odmah